Кошик
374 відгуків
Кошик
+380 (98) 150-76-94

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • УкрпоштаВідправка Укрпоштою тільки 2 рази на тиждень! Безкоштовна доставка від 2070 грн. тільки на Укрпошта Стандарт (не Експрес).
  • Нова ПоштаВідправлення готової продукції оплаченої до 17:00 виконується того ж дня (крім СБ та НД) за умови, що вона є на складі

Способи оплати

  • ПісляплатаТільки після часткової передоплати сума якої залежить від кількості товарів у кошику та суми замовлення.
  • Оплата на рахунокРеквізити рахунку IBAN відправимо в Viber на ваш номер телефона після замовлення. Оплатити можна з додатку вашого банка в телефоні / комп'ютер / касу банка / термінал і т д.
  • Часткова передоплата, а залишок при отриманніКомісія «Нової Пошти» за переказ коштів = 2% + 20 грн, «Укрпошти» = 2% + 10 грн.

Гарантія:

Гарантія 60 днів на оправу за умови, що оправа купувалась у нас і встановлення лінз теж відбувалось у нас. Гарантійним випадком є тільки тріснувший ​​обідок окуляра не з вини замовника.

Оформляючи замовлення, ви підтверджуєте, що ознайомилися з розділами нашого сайту: «доставка та оплата» та «питання та відповіді», а також підтверджуєте, що уточнили всі питання, що цікавлять вас не в усній формі, а через viber / email листування.

Весь товар перед відправкою ми перевіряємо на цілісність і відсутність дефектів. Товар ми пакуємо в картонну коробку і бульбашкову плівку. Тому ймовірність отримання бракованого товару мінімальна або зводиться до нуля.

Але, якщо все-таки таке сталося, потрібно зробити наступне:
- Якщо ви забираєте товар післяплатою, ви повинні відмовитися від посилки на пошті;
- Якщо ви отримуєте товар по передоплаті, ви повинні оглянути його при отриманні у присутності оператора пошти (при виявленні пошкодження) скласти акт Прийому-передачі».

Ми не можемо прийняти претензії до товару, який вже забрали з пошти, т. к. визначити внаслідок чого з товаром щось сталося вже неможливо.

Ми залишаємо за собою право відмовити в відправки товару післяплатою без уточнення причини! Якщо клієнт ігнорує важливі характеристики товару, викликає невпевненість у тому, що йому цей товар потрібен, має погані відгуки від інших компаній, до клієнтові складно додзвонитися, тоді швидше за все відправка товару буде можлива тільки за повною або частковою передоплатою.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner